بهترین مراکز آموزشی مشهد
آموزشگاه کنکور برنا

آموزشگاه کنکور برنا

آموزشگاه کنکور و تقویتی
مشهد : بلوار خیام
۰۹۱۵۱۰۳۱۴۹۷

آموزشگاه کنکور برنا مشهد از سال ۱۳۹۵ با دریافت مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش با همکاری تنی چند از اساتید به نام و خبره مشهد آغاز به فعالیت نموده است. استفاده از روش‌های به روز علمی و آموزشی باعث کسب نتایج بسیار درخشان در طی سال‌های اخیر توسط مراجعین عزیز به این آموزشگاه کنکور شده است. در ادامه به بررسی امکانات ، اساتید و کلاس‌های این آموزشگاه کنکور در مشهد خواهیم پرداخت.

آموزشگاه کنکور برنا

لیست کلاس‌های آموزشگاه کنکور برنا

با توجه به اهمیت بالای کنکور و امتحانات نهایی در این آموزشگاه برای اکثر دروس کلاس‌های کنکور و تقویتی برگزار می‌گردد. این کلاس‌ها شامل دروس زیر می باشد.

کلاس کنکور سالانه

در این کلاس‌ها ابتدا کلیه دروس به زبان شیوا و روان تدریس خواهند شد. سپس مهم ترین تمرینات کتاب درسی و تست‌های سال‌های گذشته کنکور برای داوطلبین بررسی و تحلیل خواهند شد. مدت زمان این کلاسها معمولا ۴۵ جلسه در طی سال تحصیلی خواهد بود.

کلاس کنکور سالانه

کلاس کنکور نکته و تست

در کلاس های نکته و تست صرفا تمرینات مهم و تست‌های پرتکرار کنکور به همراه نکات آنها بررسی و تحلیل خواهند شد و این کلاس ها درسنامه محور نیستند و اکثرا برای دواطلبانی که نیاز به نکات تستی دارند، مفید خواهد بود. آموزشگاه کنکور برنا یکی از معدود آموزشگاه های موفق در زمینه کلاس های نکته و تست می باشد.

کلاس جمع بندی کنکور

این سبک از کلاس ها در ایان جمع بندی کنکور و با هدف مرور نکات مهم و تست های پرتکرار و احتمالی کنکور برگزار می‌شود. در این کلاس به صورت فشرده مطالب مرور می شود. داوطلبین می‌توانند به سرعت مطالب فراموش شده را به یاد بیاورند.

لیست رشته ها

در آموزشگاه کنکور برنا برای تمامی رشته های تحصیلی کلاس های کنکور، تقویتی و خصوصی برگزار می شود. بسته به اینکه شما چه سحطی داشته باشید می‌توانید یکی از انواع کلاس ها را انتخاب نمایید.

لیست کلاس کنکور تجربی مشهد

در رشته تجربی برای تمامی دروس تخصصی با بهترین دبیران مشهد کلاس‌های حضوری به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود. دروس مهم کلاس های کنکور شامل ریاضی ، فیزیک ، شیمی ، زیست و زمین شناسی هستند.

لیست کلاس کنکور انسانی مشهد

در رشته انسانی برای دروس تخصصی مهم با بهترین اساتید مشهد کلاس‌های حضوری به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود. دروس مهم کلاس های کنکور شامل ریاضی ، عربی ، فنون ، فلسفه و اقتصاد هستند.

لیست کلاس کنکور ریاضی مشهد

برای رشته ریاضی کلیه دروس تخصصی با بهترین کیفیت ممکن برگزار می شود. ریاضی ، فیزیک ، شیمی ،هندسه و گسسته از جمله دروس کلاس های آموزشگاه کنکور برنا مشهد آنها را برگزار می‌نماید.

لیست کلاس های کنکور فنی و حرفه ای مشهد

آموزشگاه کنکور برنا مشهد کلاس های رشته های فنی و حرفه ای را نیز برگزار می‌نماید. اگر شما نیز یکی از دانش آموزان فنی و حرفه ای یا کاردانش هستید که امسال کنکور فنی و حرفه‌ای دارید می‌توانید در این کلسا ها شرکت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلاس ها با ما در تماس باشید.

رزومه و لیست دبیران کلاس کنکور مشهد

رزومه و لیست دبیران کلاس کنکور مشهد

قطعا اهمیت تدریس با کیفیت در کلاس های کنکور بسیار بالا می باشد. استفاده از بهترین دبیران کنکور موجب افزایش بازدهی و نظم کلاس های کنکور خواهد شد. آموزشگاه کنکور برنا مشهد نیز بنا به رسالت خود مبنی بر افزایش کیفیت آموزش از بهترین دبیران مشهد برای کلاس های خود استفاده می نماید.

لیست بهترین دبیران آموزشگاه کنکور مشهد

  • دکتر اسماعیلی فیزیک کنکور
  • دکتر فضایلی ریاضی کنکور
  • دکتر طالبی فیزیک
  • دکتر نداماتی شیمی
  • دکتر زرگری شیمی
  • استاد نوبخت شیمی
  • دکتر عابد زیست
  • دکتر خلیق زیست
  • استاد نصراله پور عربی و فلسفه
  • دکتر امامی حسابداری و آمار
  • دکتر عقیلی ریاضی و آمار
آموزشگاه کنکور برنا

آدرس و تلفن بهترین آموزشگاه کنکور مشهد

موسسه برنا در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی مشهد در بلوار خیام واقع شده است که به نسبت دیگر مناطق بار ترافیکی کمتری داشته و رفت و آمد با وسایل نقلیه شخصی و عمومی را آسان تر نموده است.

  • آدرس آموزشگاه کنکور برنا مشهد : بین خیام ۵۴ و ۵۶ ساختمان باران
  • تلفن ثابت : ۰۵۱۳۷۶۱۷۹۵۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۵۱۹۰۳۱۴۹۷

سوالات مهم

آیا کلاس های کنکور آموزشگاه کنکور برنا مشهد به صورت حضوری برگزار می شود؟

بله کلیه کلاس های کنکور به صورت حضوری بوده و زمان برگزاری آن عصرها می باشد.

هزینه کلاس های کنکور آموزشگاه کنکور برنا مشهد به چه صورتی می باشد؟

هزینه کلاس هاس کنکور مشهد با توجه به نرخ نامه آموزش و پروش تعیین می گردد که می توانید جهت کسب اطلاع از آن با ما در تماس باشید.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *