بهترین مراکز آموزشی مشهد
مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا مشهد

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا مشهد

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور
مشهد بلوار خیام
۰۹۱۵۱۰۳۱۴۹۷

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا یکی از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی در مشهد می باشد. این مرکز مشاوره از سال 1395 با همکاری تنی چند از اساتید به نام و برجسته مشهدی افتتاح شده است.

این مرکز همواره با استفاده از روش های به روز و علمی سعی در تربیت بهترین دانش آموزان و داوطلبان کنکور در مشهد را داشته است. در طی سال های گذشته بیش از 1000 نفر رتبه های برتر و قبولی کنکور از افتخارات این مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد می باشد.

بسیاری از مخاطبان و مراجعین مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا در مشهد این اذعان را داشته اند که نظم جلسات و برنامه ریزی این موسسه بسیار دقیق و قابل قبول می باشد.

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا مشهد

خدمات مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا

در این مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور مشهد ، انواع خدمات مشاور تحصیلی با بهترین کیفیت و قسمت مناسب ارائه می گردد. در ادامه مهمترین خدمات مشاوره تحصیلی در مشهد را بررسی خواهیم نمود.

مشاوره کنکور تجربی در مشهد

مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی از جمله مهمترین خدمات مرکز مشاوره و برنامه ریزی برنا می باشد. رشته تجربی پر تقاضاترین رشته کنکور در مشهد می باشد.

اهمیت مشاوره و برنامه ریزی برای رشته تجربی نسبت به دیگر بسیار بالاتر می باشد. از طرفی رقابت سنگین و از طرف دیگر حجم بسیار بالای دروس و تنوع درسی باعث سخت تر شدن مطالعه و آمادگی برای کنکور تجربی شده است.

مشاوره کنکور تجربی با وجود تغییراتی که در نحوه برگزاری کنکور اتفاق افتاده حالا دیگر خیلی متفاوت شده است. بسیاری از متدها و روشهای مشاوره کنکور تجربی دیگر برای کنکور امسال جواب نمی دهد. از آنجایی که کنکور تجربی بسیار پررقابت است پس حتما باید خودتان را آپدیت کنید تا از غافله کنکور عقب نمانید و به سبک جدید مشاوره بگیرید.

مشاوره کنکور انسانی در مشهد

مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی با دیگر رشته های کنکور تفاوت زیادی دارد. حجم دروس مفهومی و حفظی در کنار دروس دشوار همانند ریاضی و فسلفه باعث شده تا مطالعه بدون برنامه و هدفمند رشته انسانی کار بسیار دشواری باشد.

لذا احتیاج به حضور یک مشاور تحصیلی در کنار هر داوطلب رشته انسانی امری بدیهی می باشد تا بتواند با ارائه یک برنامه ریزی مناسب و حرفه ای ، داوطلب را به سمت بهترین نتیجه در کنکور برساند.

اگر شما به فکر به دست آوردن مهمترین رشته های رشته انسانی می باشید. قطعا بهترین کار این است که از یک مشاور برای برنامه ریزی تحصیلی خود استفاده کنید. بهترین مشاور انسانی باید نقاط ضعف و قوت شما را بررسی کند. او باید به شما بگویید که با توجه به رشته ای که مد نظر شما است. باید رو چه درس هایی تمرکز کنید، شما برای دانشگاه ایکس باید اینقدر زمان صرف کنید تا به آن دست پیدا کنید.

مشاوره کنکور ریاضی در مشهد

بر خلاف رشته های دیگر تعداد داوطلبان رشته ریاضی در کنکور ریاضی به نسبت کمتر می باشد. مشاوره و برنامه ریزی کنکور ریاضی به همین دلیل با استقبال کمتری از سوی داوطلبان رشته ریاضی مواجه است.

مهمترین دلیل بازگو شده برای عدم مراجعه به مشاور کنکور ریاضی ، ادعای مبنی بر قبولی دانشگاه دولتی به سادگی و حتی با درصدهای کم می باشد.

بر خلاف این نظریه مشاورین تحصیلی اذعان دارند که قبولی در کنکور رشته ریاضی بسیار دشوارتر از دیگر رشته ها می باشد ، چرا که دانشگاه های درجه یک این رشته ظرفیت بسیار کمتری دارند و لذا باید با برنامه ریزی درست و هوشمند در کنکور ریاضی شرکت نمود.

پیدا کردن یک راهنمای خوب و قابل اعتماد می تواند چراغی را در مسیر تاریک کنکور برای شما روشن کند. این راهنمای خوب همه چیزهایی که گفته شد را فراهم می کند تا دانش آموز بتواند رتبه خوبی کسب کند و در دانشگاه مورد علاقه خود قبول شود.

اگر برای رشته های مهندسی تلاش می کنید یا برای تربیت معلم و فرهنگیان، یا برای مدیریت و حسابداری و روانشناسی، تفاوتی ندارد! داشتن یک مشاور حرفه ای که خودش یکسال درست و اصولی درس خوانده می تواند همه چیز را عوض کند و شما را به موفقیت در کنکور برساند.

مشاوره کنکور فنی و حرفه ای

یکی از چالش های مشاوره کنکور فنی حرفه ای اینست که دانش اموزان فنی حرفه ای هر ساله برای رفتن به دانشگاه باید قوانین جدید را مطالعه کنند. این موضوع نیاز دانش آموزان به مشاوره کنکور را بیشتر میکند. پذیرش در کنکور فنی حرفه ای در دو گروه رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون (با سوابق تحصیلی) است.

در رشته های پرطرفدار فنی حرفه ای داوطلبان باید از طریق آزمون با هم رقابت کنند ولی در بقیه رشته ها کنکور برگزار نمیشود و داوطلبان میتوانند صرفا بر اساس معدل و سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند و در مقطع کاردانی فنی حرفه ای تحصیل کنند.

اکثر رشته های فنی و حرفه ای دیگر کنکور ندارند. اما در رشته های مهم فنی و حرفه ای هنوز کنکور برگزار می شود. قبولی در بهترین دانشگاه های کنکور فنی و حرفه ای طبیعتا نیاز به برنامه ریزی دارد. مشاورین تحصیلی کنکور فنی و حرفه ای در مرکز برنا با توجه به تجربه بسیار بالای خود در این زمینه می توانند پاسخگو نیاز شما باشند.

مشاوره انتخاب رشته کنکور

همه داوطلبان کنکور پس از پایان کنکور و اعلام نتایج اولیه کنکور در مردادماه می بایست اقدام به انتخاب رشته کنکور نمایند. در این فرایند هر داوطلب باید با توجه به رتبه ای که کسب نموده است باید یک لیست 150 تایی از رشته و شهرهای مورد علاقه خود در سایت سازمان سنجش وارد نماید.

یک انتخاب رشته درست می تواند آینده شغلی داوطلب را تضمین نماید و در برخی موارد مرحله مذکور، نسبت به آزمون کنکور از اهمیت بالاتری برخوردار است. متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، می بایست از تمامی موارد مرتبط با این پروسه از جمله زمان انتخاب رشته کنکور، نحوه صحیح انجام آن، میزان تاثیر سهمیه ها و … مطلع باشند تا به بهترین وجه ممکن و بدون هیچ گونه اشتباه در انتخاب رشته، این فرآیند را انجام دهند.

یکی از عوامل موثر برای موفقیت در این فرآِیند بهره مندی از تجارب مشاوران و متخصصان این امور است، چراکه این افراد با اطلاعات کاملی که در این مسیر کسب کرده اند، می توانند چراغ راه سایر داوطلبان باشند.

انتخاب این 150 کد رشته محل طبیعتا برای داوطلبی که تا کنون تجربه مناسبی نداشته است کار بسیار دشواری می باشد. هر گونه اشتباه در این پر کردن این فرم و یا انتخاب رشته مناسب قطعا صدمه جبران ناپذیری به داوطلب وارد خواهد نمود.

در اینجا اهمیت مراجعه مشاوره انتخاب رشته کنکور بیش از پیش مشخص می شود. قطعا مشاور انتخاب رشته با بررسی شرایط داوطلب و علایق وی می تواند بهترین پیشنهادات را برای انتخاب رشته به داوطلب ارائه دهد.

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا یکی از بهترین مراکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در مشهد می باشد که همه ساله بسیاری از داوطلبان کنکور در مشهد به آن مراجعه می نمایند.

درصد قبولی بسیار بالای انتخاب رشته کنکور برنا نشان دهنده کیفیت بسیار بالای انتخاب رشته کنکور در این مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور می باشد.

مشاوره هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم به دهم

همه دانش آموزان کلاس نهم پس از پایان امتحانات خرداد ماه باید با دریافت برگه هدایت تحصیلی اقدام به انتخاب رشته نمایند. دانش آموزان در این سن معمولا تحت تاثیر حرف های دوستان و اطرافیان بدون تحقیق و بررسی مناسب دست به انتخاب رشته می زنند.

طبیعتا اشتباه در این انتخاب که بسیار شایع نیز می باشد ، صدمات جبران ناپذیری را به ذانش آموز وارد می نماید. بهترین راه برای جلوگیری از صدمه مراجعه به مشاور هدایت تحصیلی در مشهد می باشد که با بررسی شرایط دانش آموز و علایق وی بتواند بهترین انتخاب را برای وی انجام دهد و سمت و سوی انتخاب رشته وی را جهت دار نماید.

یک مشاور هدایت تحصیلی خوب در مشهد با گرفتن تست های شخصیت و روانشناسی می تواند از استعداد های و علایق دانش آموز آگاهی لازم را کسب نماید.

معمولا جلسات انتخاب رشته پایه نهم به دهم در مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا مشهد با حضور خانواده ها برگزار می شود و لذا نظرات خانواده و اولیای دانش آموز نیز بررسی می گردند.

حتما قبل از رزرو نوبت مشاوره هدایت تحصیلی ، همه دانش آموزان رشته های تحصیلی گوناگون را باید مطالعه نمایند. چرا که باید در در جلسات حضوری انتخاب رشته نهم به دهم ، سوالات خود را از مشاور تحصیلی بپرسند.

مشاوره آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی

آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان از جمله آزمون های مهم پایه نهم به دهم می باشند. قبولی در این آزمون ها بسیار مهم بوده و طبیعتا همه خانواده ها علاقه مند هستند تا فرزند ایشان در این آزمون ها نتیجه دلخواه را کسب نمایند.

مسلما قبولی در این آزمون ها نیاز به برنامه ریزی مناسب و شرکت در کلاس های رفع آشکال دارد. موسسه مشاوره تحصیلی و کنکور برنا مشهد یکی از بهترین مراکزی است که خدمات مشاوره تیزهوشان و نمونه دولتی را ارئه می نماید.

در جلسات مشاوره تیزهوشان برای مطالب آزمون های تیزهوشان برنامه ریزی مناسبی با توجه به توان دانش آموز می شود تا وی در طل هفته مشغول به مطالعه باشد.

جهت بررسی میزان آمادگی دانش آموز پس از پایان هفته از وی آزمون آزمایشی گرفته خواهد شد سپس اشکالات موجود به وی گوشرد شود. مهارت های آزمونی دانش آموز با برگذاری این آزمون ها تقویت می گردد.

مشاوره ادامه تحصیل در مشهد

برخی از افراد به علت مشکلات ممکن از ادامه تحصیل باز مانده باشند. ادامه تحصیل برای این دسته از عزیزان با توجه به شرایطی که دارند احتمالا دشوار تر از دیگران خواهند بود.

اکثر این افراد سال های از درس دور بوده اند و هم اکنون نیز با توجه به مشغله های کاری و دیگر دغدغه ها امکان مطالعه کافی و پیوسته ندارند.

مراجعه به مشاوره تحصیلی خوب در مشهد قطعا به این افراد بیشتر از دیگران توصیه می شود. ادامه تحصیل نیاز به بررسی دقیقتر رشته ها و شرایط تحصیل دارد زیرا با توجه به شرایط سنی این افراد هر گونه انتخاب اشتباه ، جای جبران نخواهد داشت.

مشاور ادامه تحصیل با آگاهی از آخرین اخبار و قوانین تحصیل می تواند بیشترین کمک را به دواطلبان نمایند. اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین مشاور تحصیلی در مشهد هستید ، پیشنهاد ما مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلی برنا مشهد می باشد.

لیست مشاورین تحصیلی مرکز مشاوره برنا

در مرکز مشاوره برنا بهترین مشاورین تحصیلی مشهد با استفاده از روش های نوین مشاوره ادقام به خدمات دهی می نمایند. سعی شده است تا از بهترین مشاورین تحصیلی خانم و آقا دعوت به همکاری نماییم. لیست بهترین مشاورین تحصیلی مشهد عبارتند از :

دکتر رضا فضایلی

مهندس حسین پور

دکتر طالبی

دکتر وثوقی

دکتر نداماتی

دکتر سعیدی

خانم خوش نیت

خانم نوبخت

مجوزهای مرکز مشاوره تحصیلی برنا

مجوز مرکز مشاوره برنا از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر شده است . این مرکز تنها خدمات مشاوره تحصیلی و برنامه کنکور را ارئه می دهد که مرجع صادر کننده این مجوز آموزش و پرورش می باشد.

هزینه های مشاوره تحصیلی و کنکور

قیمت جلسات مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور هر سال با توجه به نرخ نامه ارسالی از سوی آموزش و پرورش تعیین می گردد. این هزینه بسته به تعداد جلسات مشاوره نیز دارد.

تلاش مرکز مشاوره تحصیلی برنا بر این بوده که با ارئه بهترین کیفیت مشاوره ، کمترین قیمت ممکن را اخذ نماید. همچنین هزینه مشاوره های سالانه و برنامه ریزی کنکور قابلیت پرداخت شدن به صورت اقساط را نیز دارد.

در بسیاری از ایام سال نیز طرح های تخفیف مشاوره و برنامه ریزی جهت رفاه حال عزیزان مشهدی ارائه می گردد.

آدرس بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد

موقعیت مکانی مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا در خیابان خیام واقع شده است. با توجه به این موقعیت کلیه داوطلبان مشهدی خصوصا ساکنین خیام، کوی امیر، فاسم آباد، الهیه، طبرسی، مطهری، میدان شهدا ،خواجه ربیع، عبدالمطلب، ابوطالب و … می توانند دسترسی ساده ای به این مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور در مشهد داشته باشند.

آدرس : بین خیام 54 و 56 ساختمان باران

تلفن : 05137617957

وب سایت : borna-ac.ir

سوالات پر تکرار مشاوره تحصیلی مشهد

مشاوره تحصیلی رایگان در مشهد کجاست؟

کیفیت مشاوره تحصیلی رایگان خوب نیست . در این مقاله یکی از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی معرفی شده است ، در صورت نیاز به آن مراجعه نمایید

مشاوره تحصیلی خانم نیز دارید؟

بله در مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور برنا از مشاوریت تحصیلی خانم نیز استفاده شده است.

بهترین مشاور تحصیلی مشهد کیست؟

پاسخ به این سوال در این مقاله گنجانده شده است.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *